Przedszkolaki na lotnisku

W czwartek 04.04.2019 roku trzy grupy z naszego przedszkola: Rufiki, Lumiki i Gryfinki wybrały się na wycieczkę do Portu Lotniczego Lublin. Śniadanie tego dnia odbyło się nieco wcześniej i tak już o godzinie 8.30 wszystkie przedszkolaki były gotowe na wyprawę. Pierwszym przystankiem naszej wycieczki był punkt obserwacyjny , skąd mogliśmy zobaczyć lądowanie samolotu. Następnie udaliśmy się na halę przylotów, gdzie przywitaliśmy pasażerów oraz dokładnie zwiedziliśmy.

By nasi wycieczkowicze poczuli się jak prawdziwi pasażerowie i w przyszłości nie mieli problemów jak poruszać się po innych lotniskach pan przewodnik Tomek omówił jak wygląda podróż samolotem od momentu kupna biletu, przez nadanie bagażu, sam lot aż do momentu lądowania na lotnisku docelowym. Zwrócił uwagę, czego nie brać do bagażu podręcznego i jak kupić tanie bilety.

Czekając na start samolotu zjedliśmy drugie śniadanie, po czym udaliśmy się na kolejny punkt obserwacyjny, gdzie doskonale widać było startujący samolot. Emocjom nie było końca.

Drugą częścią wycieczki było odwiedzenie Schroniska Dla Bezdomnych Zwierząt w Lublinie. Nasze przedszkolaki po raz kolejny pokazały, że mają wielkie serduszka i z pomocą Pań wręczyły dużą ilość karmy suchej, mokrej zarówno dla psów jak i kotów. Bardzo Wam za to dziękujemy!!!

Kiedy nasza wycieczka dobiegła końca szczęśliwie dotarliśmy do przedszkola, gdzie czekał na nas ciepły obiadek :) Zobacz zdjęcia